[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Virtual Hosty w apache

From: Adam <adam@zst.kalisz.pl>
Date: Mon Apr 07 2003 - 17:39:53 CEST
[slacklist] Re: Odp: Virtual Hosty w apache

w czym masz problem ? edytujesz httpd.conf
NameVirtualHost 212.212.212.212

<VirtualHost 212.212.212.212>
     DocumentRoot = /usr/local/apache/htdocs
     ServerName domena.pl
</VirtualHost>

<VirtualHost 212.212.212.212>
     DocumentRoot = /home/user/public_html
     ServerName =
</VirtualHost>

Restart apache i dziala oczywiscie musisz miec = odpowiedni wpis w pliku od
domeny czyli np

druga    A    = 212.212.212.212

restart nameda

Pozdrawiam