[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

jakie to porty [OT]

From: demeus <demeus@go2.pl>
Date: Thu Apr 10 2003 - 00:47:20 CEST
[slacklist] jakie to porty [OT]

Sorry za offtopic ale moze ktos sie orientuje jaki = program korzysta z portu ¼ród³owego 44145 i docelowego 16128 i = rozsyla pakiety po broadcoascie??

pytam o to z ciekawosci gdyz moje logi z firewalla sa = zapychane wpisami dotyczacymi tych pakietow wszystkie pochodza z = kompoterow nalezacych do mego ISP ale niestety z nim nie moge sie =

lub moze ktos mi wyjasnic jak np przeanalizowac taki = pakiet lub zobaczyc jego zawartosc??

z gory dzieki
pozdroofka demeus