[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

2 ISP

From: Katangi <katangi@poczta.onet.pl>
Date: Thu Apr 10 2003 - 09:54:04 CEST
[slacklist] 2 ISP

Mam taki maluuuutki problemik.

Mam 2 ISP - POLPAK i TELENERGO. Oba łącza mają 2 = Mbit/sek.
Oczywiście mam dwie pule adresów publicznych - z = podsieci POLPAK i TELENERGO.
Domena jaka administruję jest zarejestrowana na = adresach POLPAK - łącze
TELENERGO doszło niedawno. No i tu jest pies = pogrzebany - bo jak przechodzę na TELENRGO
to świat nie widzi mojego DNS ani = mail-serwerów.

Obaj providerzy "wycinają" adresy = przeciwnika w ruchu wchodzącym.
Ruterek jaki mam nie potrafi tego robić za pomoca = adresu źródła - dlatego zawsze
działa tak naprawde tylko jedno łącze - i na =
ręcznie.

A mnie się marzy coś jeszcze innego: dynamiczne = wykorzystanie tych łącz - gdy
jedno się przepełnia  - wpadam w drugie. = Albo pakiety idą tą drogą, która jest lepsza.

Qrde - może ja tępy jestem albo co...
Jesli ktoś ma jakieś doświadczenia z takich = tematów - prosze o kontak.

Pozdrówka

Katangi