[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Mały problem z NTFS i lilo

From: Rafał Domeracki <rafdomer@polbox.com>
Date: Fri Apr 11 2003 - 15:21:37 CEST
[slacklist] Re: Mały problem z NTFS i lilo

Dnia pią 11. kwietnia 2003 12:28, Telephatic shaman = of 21st century. napisał:
> Witajcie !
> Wie może ktoś z was jak zrobić aby winda = (dokładnie XP) startowała po lilo
> ? mam linuxa slackwarea i właśnie tą = windę .Po wybraniu pozycji windowsa w
> lilo próbuje startować no ale cos mu nie = wychodźi ;). Slack startuje bez
> bólu. W lilo.conf niby wszystko pasi :/ nie = wiem dokładnie gdzie tkwi
> problem jak ktoś wie jak to zrobić = pomóżcie pliiis
>

> Pozdro Bart5on

Miałem pewnie podobny problem. Piszę = "pewnie" bo nic nie napisałeś o objawach.
W moim przypadku po prostu nie znalazł jednego ze = startowych plików windy.
Odczucia miałem podobne - niby startuje ale nie do = końca.

Sprawdź na jaką partycje wskazuje wpis w sekcji =
other = /dev/hda1
ja mam akurat winde na hda1 ty może masz inaczej = (sprawdź fdisk lub cfdisk). U
mnie pomogło.
A może:
table = /dev/hda

Pozdr.