[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: IPTABLES - mały lecz upierdliwy problem

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Mon Apr 14 2003 - 11:20:22 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: IPTABLES - mały lecz upierdliwy = problem

> Oczywisccie, ze tracisz lacznosc. Dlatego, ze od = razu wywalasz wszystkie
> pakiety.  I reszta reguklek jest pomijana. = Zmien kolejnosc albo zmien to:
> iptables -P INPUT DROP. Wtedy DROP bedxzie = wykonywany po wszystkich innych
> regulkach.

Fakt ze ten przyklad byl khm khm... niezbyt udany, ale = jednak zdaza sie ze
mozna sie odciac od serwera uruchamiajac skrypt z = prawidlowo napisanym
firewallem. Ciekaw jestem czy komus to sie jeszcze = zdazylo ?? (mowie o
zdalnym odpaleniu skryptu oczywiscie).

Pozdroffka
Machoni.