[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL instalacja

From: <stach_rzewuski@go2.pl>
Date: Wed Apr 16 2003 - 07:55:05 CEST
[slacklist] Re: DSL instalacja

Hello Luko,

No coż my złożyliśmy podanie zaraz jak tepsa = wprowadziła usługe potem
............. pojawiała sie w miescinie neo+ zanim = się panie na
infoliniach połapały żę kłamią że = jeśli neo+ to można założyć dsl-a to
upłyneło trochę czasu. Bo niestety idsl i neo+ = to dwa różne dslam na
centrali. Strona internetdsl.pl dopiero mi = powiedziała mniej więcej w
po nowym roku że jest możliwość założenia = u mnie idsl-a. w
międzyczasie w boku leżały już dwa moje = podania o idsl-a. No i co tu
dużo mówić jak założyli mi 1 Mbit to był = ustawiony na pół. Cholernie
awaryjny często padał rozłączał się. = Typowy objaw to siedze na ipku
zewnętrznym działa jakoś działa. Wpuszczam = ruch z sieci lokalne
(NAT/Maskarada) natychmiast pada. 4 dni reklamacji = opieprzania bogu
ducha winnych babek w Polpaku awaria niby naprawiona = no cóż zobaczymy
jak to będzie działać po świętach. = Pamiętam że awaryjność neo+
drastycznie sapdła w momencie gdy był okres = świąt Bożego Narodzenia
nagle działała jak trza. Albo usługe sabotowali = technicy albo tepsa
wynajęła routery.

Ps: SDI to jednak była Usługa o bardzo wysokim = poziomie jakościowym.
Oby ADSL-e dorównywały jej.
Z okazji świąt wszytkim tego życze oraz tego by = spółdzielnie i inne
organy molochów i biurakrytczne organy = administracyjne nie czepiały
się ASK-ów.

--
Best regards,
 stach         = ;            =        mailto:stach_rzewuski@go2.pl