[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Apropos sprzetu

From: demeus <demeus@go2.pl>
Date: Wed Apr 16 2003 - 23:45:16 CEST
[slacklist] Re: Apropos sprzetu

>Witam :)
>Mam takie pytanie w sumie bardziej dotyczace = sprzetu niz HTB. Otoz...
>posiadam teraz serwer a na nim standard uslugi: = WWW, FTP, DNS primary i
>secondary, serwer POP3 i SMTP. Jest on = bezposrednio podlaczony do
>jednego ethernetu na routerze sprzetowym a ten = zas wlaczany w POLPAK 2
>MB. Do drugego ethernetu na tym routerku = sprzetowym jest teraz wpiety
>LAN (110 uzytkownikow). Wszystko dziala OK, ale = ludziska z sieci
>zapychaja mi niezle lacze. Niestety nie mam = routerka z QoS wiec
> [...]

na takim sprzęcie nawet nie odczujesz różnicy w =

polecam tobie shapera który zrobi to za Ciebie http://sp9wun.republika.pl=
wpisujesz tylko wszytkie IPki to jednego pliku i masz = problem z głowy jak chcesz to moge Ci podeslac na priva skrypcik ktory = troche automatyzuje wpisywanie wszystkich IP

pozdroofka demeus