[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Apache + Proftpd = konta www

From: Grzywa WP <grzywax@wp.pl>
Date: Thu Apr 17 2003 - 01:25:26 CEST
[slacklist] Re: Apache + Proftpd = konta www

poszukaj czegos podobnego

<Directory /home/*/www>
    AllowOverride FileInfo AuthConfig = Limit
    Options MultiViews Indexes = SymLinksIfOwnerMatch IncludesNoExec
</Directory>

i zobacz na jaki katalog masz ustawionego apacha - w = tym przypadku jest
"www" czyli to co w katalogu www u juzera = to jest wyswietlane  przez apacha
:>