[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Black List ???

From: kobartek <kobartek@poczta.fm>
Date: Fri Apr 18 2003 - 10:25:32 CEST
[slacklist] Re: Black List ???

> Jak w najprostrzy sposób zrobić black list-e = pod ipchains...? chodzi mi o to ze w przypadku próby włamania na = serwer ip gostka zostaje wżucone na black liste i goi¶c jest = zablokowany na

> amen...najlepiej było gdyby cos robiło to = automatycznie , ale niekoniecznie

> Z góry Dzięki :-)

Ja wlasnie zainstalowalem sobie rzeczonego tu = Portsentry i dziala
wlasnie tak jakbys chcial - laduje niechcianych gosci = prosto do
/etc/hosts_deny (to jeded ze sposobow na = reakcje)

http://public.ftp.planet= mirror.com/pub/

pzdr
b.

Ponad 100 tysiecy facetow szukajacych przyjaciolki, = kochanki, zony,
dziewczyny... Czekamy! >>> http://link.interia.pl/f170e