[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: wirus???????????

From: _-=Bart5on=_ <thorin_thc@tenbit.pl>
Date: Fri Apr 18 2003 - 12:17:12 CEST
[slacklist] Re: wirus???????????

Jou! moium zdaniem to jest tak: niewazne gdzie macie = swoje konto mailowe
itak wszystko wysylacie wlasnie pod adres = slacklist@slackware.com.pl a potem
to jest rozsylane dalej do ludzi ... i jak ktos tam = sobie ma virka (nawet o
tym nie wiedzonc) serwer go wykrywa (tak mi sie to = pszynajmniej wydaje)
jakims antywirem i pszysyla go nam wuasnie w takiej a = nie innej postaci ;PP
POZDRO ..
Bartek

On Friday 18 April 2003 12:04, you wrote:
> ja mam na o2.pl i tez otrzymuje takie listy...no = wlasnie mozna widziec o co
> chodzi ???

"To moja pani stworzyla wiatr ktory
pcha mnie do przodu na glebie oceanu..."