[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Apropos sprzetu

From: demeus <demeus@go2.pl>
Date: Fri Apr 18 2003 - 17:14:48 CEST
[slacklist] Re: Re: Apropos sprzetu

>Myœlę że ten sprzęt wystarczy spokojnie na Twoje = potrzeby.
>Ale mam pytanie do Ciebie:
>Jak radzisz sobie z Kazaą nadającą na = wszystkich portach? U mnie to jest
>plaga. Jeœli masz jakiœ = patent to prosze podeœlij xtc@lancaster.one.pl . Ja
>mam HTB ale nie mogę ograniczyć wszystkich = portów.(może masz regółki HTB?)

Kazza to nie problem wystraczy zainstalować = sptachowac jadra latka string.patch (znajduje sie w pakiecie = patch-o-matic) z www.netfilter.org a nastepnie

iptables -A FORWARD -p tcp -m string --string = 'X-Kazaa' -j DROP

lub mozesz wpisac to do filtrow ktory bedzie kierowal = te pakiety do odpowiedniej kolejki z tym że musisz te pakiety = znakować na firewallu jak chcesz to na priva moge Ci podesłać jak = to mniej wiecej wygl±da

pozdroofk demeus