[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Zdalnie wylaczyc kompa.

From: Mimon <mimon@piasta.pl>
Date: Tue Apr 22 2003 - 13:00:52 CEST
[slacklist] Zdalnie wylaczyc kompa.

Na poczatek witam wszystkich, gdyz pisze tu po raz = pierwszy.
Bede sie staral pomagac w miare mozliwosci, a na = poczatek mam pytanie:

Jak zdalnie lub chociaz lokalnie :) wylaczyc komputer? = Chodzi mi o to zeby
system sie pieknie zamknal i na koniec wylaczyl = kompa. W windowsach to
slicznie dziala, wiec pod linuksem tez sie pewnie da = - tylko nie bardzo wiem
jak.

Pozdrawiam
--
Mimon
"Jesli jest cos niewykonalnego, trzeba do tego = osoby, ktora nie wie ze tego