[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: sdi + kill

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Wed Apr 23 2003 - 22:33:49 CEST
[slacklist] Re: sdi + kill

> A ja nie mam zadnych problemow z sdi ;) Nie mam = pojecia co u Was moze byc,
> robilem konfig z dostepnych w necie opisow i = wszystko chodzi jak trzeba.
> Napiszcie mi jakie pliki potrzebujecie to Wam = podsle.

No to tak...  mi tez zdazalo sie dziwne = zachowanie sdi, mianowicie sa okresy
kiedy terminal zachowuje sie conajmniej dziwnie. = Demon pppd zyje
(teoretycznie), terminal wykazuje (o ile mozna wiezyc = kontrolkom) szybki
transfer (staly) oraz ciagle zerwania synchronizacji = (jak w disco).
Najciekawsze jest to ze wowczas nie pomagalo mi = zrestartowanie demona, ale
pomagal restart calego systemu, albo = uwaga...   fizyczne odlaczenie
terminal - komp, badz terminal - polka ;-)
Co Wy na to ??  bo jak na moj gust to sa =

Pozdroffka.