[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: slackware i ISDN

From: Patryk <patrykx@poczta.onet.pl>
Date: Fri Apr 25 2003 - 09:00:30 CEST
[slacklist] Re: slackware i ISDN

----- Original Message -----
From: "wilde" <wildeman@op.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Wednesday, April 23, 2003 2:25 PM
Subject: [slacklist] Re: slackware i ISDN

> ja tez potrzebuje cos takiego , nie koniecznie = mosi byc na slacku , ale
taki
> router pod isdn co by sie laczyl z internetem = jesli proboje to zrobic
ktoras
> z koncowek, (probowalem na freesco cos takiego = postawic ale nie udalo
> misie ) czy wie ktos moze jak to zrobic na = slacku , albo na czyms prostym
> ???
ja to kiedys zrobilem na Mandraku 8.2 pozniej = zmienilem na wersje 9.0 i
przestalo dzialac jak chesz to wysle ci opis jak to = zrobic pod mandrakiem,
na prawde latwo to zrobic. Jest jeszcze jedna =
obsluga isdn pozniej napisze jaka bo musze = poszukac

ja nadal sie mecze sie pod slackiem moze cos = wyjdzie

Patryk