[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

WP

From: Wojciech Potyka <wojtek@netprovidence.com>
Date: Fri Apr 25 2003 - 19:03:24 CEST
[slacklist] WP

Witam
Mialem wczoraj pad dysku, nikomu nie zycze.
na szczscie streamer pomugl.
Podczas wymiany dysku zmienilem sobie przyokazji ext2 = na reisera.
teraz jest jakas paczka z quota dla niego ?
I mam jeszcze drogie pytanie twozylem recznie = /proca
jakie ma on miec prawa standardowe ?

Pyt 3. Podczas odzyskiwanie danych probowalem odpalac = system z dyskietki( adaptec.s)
jednak system nie widzial mojego streamera ?
Dziwne
Na szczescie mialem stary dysk scsi z = systemem.
Jednak jak zrobic sobie taka dyskietke ratunkowa = ?
a w zasadzie minidystrybucje zeby przy niedajborze = nastepnych padach
nie siedziec 2 dni i meczyc sie z pieredolami.

Pozdrawiam Wojtek