[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: proxy na slacku

From: KAdzbi <kadzbi@ksieze.org>
Date: Sat Apr 26 2003 - 22:09:04 CEST
[slacklist] Re: proxy na slacku

Moge ci po prostu napisac jak sie stawia proxy bo to = jest banalnie proste.
Przy okazji chcialbym sie zapytac jak przetestowac = proxy pod wzgledem
wydajnosci, bo chcialbym go optymalnie skonfigurowac. = Przeczytalem co robia
kolejne opcje dosc szczegolowo ale wydaje mi sie ze = ten squid troszke muli
wczytywanie stronek gdzie jest malo grafiki.

pozdro
kadzbi

> czy ktos zna stronke na ktorej jest dosyc prosto =
postawic proxy na slacku, lub moze ktos ma e-ksiazke = gdzie jest to dobrze
opisane , jesli ktos ma ta ksiazke to podam na miary = na moj server na
ewentualny upload do mnie owej cennej ksiazeczki = :)