[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

kernel, problem po kompilacji

From: Robert Panek <rpanek@astercity.net>
Date: Sat Apr 26 2003 - 23:37:41 CEST
[slacklist] kernel, problem po kompilacji

Witam

Mam maly problemik z kernelem (slack 9.0):

po przekompilowaniu jadra (standardowa paczka = ściągnięta z mirrora
kernel.org; mniej wiecej wg.
http://newbie.linux.pl/?id=article&kategoria=2&show=44&kom=1 - bez
paczowania i z kasowaniem katalogu = /lib/modules/2.4.20 po make