[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Instalacja

From: sed <sedus@wp.pl>
Date: Sun Apr 27 2003 - 10:43:47 CEST
[slacklist] Re: Instalacja

Wiesz, że jest podobna do 8.0 to ja wiem, tyle, że = nie wiem czemu mozilla
nie chce mi sie tam zainstalować i nie wiem czemu = nie moge LiLo
zainstalować, a poza tym jak odpalam XMMS'a to = kolory mi się psują..
kontrastują się, tak jakby to samo jak odpalam = netscape. Nie wiem wlasnie co
robie zle. Piona.

sed