[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Iptables i IRc

From: KAdzbi <kadzbi@ksieze.org>
Date: Sun Apr 27 2003 - 21:44:07 CEST
[slacklist] Re: Iptables i IRc

DZieki za odp. U mnie tez zaczelo dzialac. Po prostu = nie moge wejsc na
wroclaw.irc.pl ale na jakis inny serwer wszedlem i = jest ok. A ten odent to
po co mi?? Z tego co wiem to sie uzywa jesli masz = kilku userow z 1 ip i
chcesz by admin irca mogl ich osobno banowac a nie =

moduly, tak jak do ftpa sa potrzebne?? Prosze o = szczegolowy opis.