[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Zapewne banalne ale nie dla mnie

From: Adam <adam@zst.kalisz.pl>
Date: Sun Apr 27 2003 - 22:26:49 CEST
[slacklist] Re: Zapewne banalne ale nie dla mnie

Huh juz CI dam gotowac
w pliku strefy wpisz np:
admin    IN    = A    212.212.212.212
skilluj nameda

a w httpd.conf dokonaj wpisu

NameVirtualHost    = 212.212.212.212
<VirtualHost *>
    ServerAdmin = webmaster@dummy-host.example.com
    DocumentRoot = /www/docs/dummy-host.example.com
    ServerName =
    ErrorLog = logs/dummy-host.example.com-error_log
    CustomLog = logs/dummy-host.example.com-access_log common
</VirtualHost>

Tego juz chyba nie musze uzupelniac poradzis sobie a = jak nie to daj znac ;-)