[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Proftpd

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Mon Apr 28 2003 - 00:39:50 CEST
[slacklist] Re: Proftpd

> Funkcjonuje jak .htaccess :>

Heh.. no to sie domysla ze podobnie, ale ja tego nie = mam (nie potrzebuje jak
dotad).

Ale teraz jeszcze inne pytanie. Czy komus sie udalo (o =
uzaleznienie dostepu do jakiegos katalodu (badz = lepiej zroznicowanie
ustawien / przywilejow) w zalzenosci od miejsca = logowania. Tzn inaczej jak
chce sie dostac user z lan'u a inaczej z globalnej = wioski.

Pozdroffka
Machoni.