[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: problem z usb

From: Piotr Lesniak <lehre@tlen.pl>
Date: Mon Apr 28 2003 - 13:27:43 CEST
[slacklist] Re: problem z usb

On Mon, 28 Apr 2003 09:36:22 +0100
Andrzej <nietykalny@tlen.pl> wrote:

> Witam !
> Czy jest mozliwosc uruchomienia drukarki na usb = bez przekompilowania od nowa jadra i wkompilowania usb suport. Moja = nie ma do niej sterownika firmowego. Czy jest mozliwosc obejscia tego. =

> Pozdrawiam Andrzej

oczywiscie ze jest mozliwosc uruchomienia..... = wystarczy zaladowac odpowiednie moduly (usb-ohci albo uhci i printer, = oraz usbcore) nastepnie uruchomic /etc/apsfilter/basedir/SETUP i ustawic = ghostscripta jakiegos....no i lprng lub cos tam innego np. cups..... z = tego co sie orientuje sa sterowniki do drukarek HP pod linuxa (hpijs) i = zarzuty.......

pozdrawiam