[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

pytanie do zaawansowanych linuxiarzy

From: grzes <yo4ever@o2.pl>
Date: Mon Apr 28 2003 - 17:26:26 CEST
[slacklist] pytanie do zaawansowanych linuxiarzy

Cze
Mam problem z postawieniem serwera Dial-up. Czytalem = setki opisow, wysylalem
na liste pytania z prosba o pomoc lecz bez zadnego = skutku. Pytalem sie nawet
linuxowego guru ale on powiedzial ze to nie jest = takie proste (wlasnie
pwalczy z tym problemem). Sytuacja wyglada = nastepujaco: mam kompa z modemem
zewnetrznym (modem nie pobiera ip od zadnego = operatora), i wlasnie tu jest
problem bo w opisach jest napisane "powiedzmy ze =
a ja nie mam zadnego ip !! i nie wiem jak przypisac = modemowi ip dodam
rowniez ze modemowi zostal przypisany nr telefonu = przez centralke (0202122).
w skrocie mam zrobic cos takiego jak serwer tpsa o = moj kolega ma sie do
niego wdzwonic 0202122. Bardzo prosze o POMOC.
Grzes