[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

samba - wydruk sieciowy - RE

From: yahoo <ld@yahoo.ainet.pl>
Date: Mon Apr 28 2003 - 19:49:51 CEST
[slacklist] samba - wydruk sieciowy - RE

hej, dzieki za odpowiedz, z kompa do ktorego jest = podpietadrukarka takze nie
moge nic wydrukowac przez kolejke sambowa, = uprawnienia sa, wszystko dostaje
sie do spoolera ale zauwazylem, jakby samba nie mogle = sie polaczyc z
wyszerowanym udzialem na komp1

pozdrawiam