[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Forwarding - ipmasqadm + ipchains ?

From: Home <home1@wp.pl>
Date: Mon Apr 28 2003 - 20:02:41 CEST
[slacklist] Forwarding - ipmasqadm + ipchains ?

Jak prawidłowo powinno się ustawić(prawidłowy = wpis w skrypcie) w ipchains-ach forwarding portów za pomocą = samym systemie naprzykład? bo prubowałem dopisać coś takiego : =

ipmasqadm portfw -f
ipmasqadm portfw -a -P tcp -L  ( ip serwera) = (port 3389) -R ( ip kompa w sieci lan) (port 3389)

no ale jak dotąd nie poszło :-(
no i w sumie pomysły mi się kończą...więc = moze zwyczajnie gdzies coś przeoczyłem :-)
Chodziło o to ażeby gość z miasta X mógł = się zalogować za pomocą MS Remote Display Conect na maszyne w = sieci lokalnej która teraz stoi za maszynką z firewalem na linuxie = żecz jasna :-) w wersji Slackware 8.1 na port 3389.

Pomużcie :-)

Pozdrówka
Homcio :-)