[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Problem z routingiem

From: Michał Piłat <mikie@mikie.one.pl>
Date: Tue Apr 29 2003 - 18:19:41 CEST
[slacklist] Re: Problem z routingiem

Dnia Tuesday, April 29, 2003 4:45 PM = [GMT+1=CET],
Frank Oz <frankoz@interia.pl> = napisał/a:

> Hmm... A sprobuj troszke dokladniej to opisac? = Gdzie lacza sa dopiete?
> do zewnetrznego routera? czy do slacka? Ile masz =
> sieciowych? jakich klas oprocz 172.16/16 = uzywasz? Moze wtedy da sie
> pomoc...
>
> Konfiguracja jest nastepujaca:
>
> Z jednego routera (Intel 9215) przez switch do = jednej sieciowki, z
> drugiego routera (intel 9100) przez switch do =
> trzecia sieciowka obsluguje siec wewnetrzna. = Korzystajac z innego
> postu inicjalizuje druga sieciowke poprzez = rc.inet1_eth2 w skrypcie
> [...]

Acha. O ile dobrze Ciebie zrozumialem, to = rozwiązanie jest tu:

http://www.lartc.org/

Gdzieś jest polskie tłumaczenie, niestety z tej = strony jest dead-link.
Ale może znajdziesz..

pozdrawiam

--
Michał 'Mikie' Piłat | = mikie(at)mikie(.)one(.)pl
   Próbuję desperacko zrozumieć, =

          &nbs= p;            = ; --- Dave Edison