[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: 3 systemy

From: Luk <staf@o2.pl>
Date: Wed Apr 30 2003 - 10:14:59 CEST
[slacklist] Re: Odp: 3 systemy

nie dziala !! jest to spowodowane chyba tym ze pliki = startowe z winxp sa na
partycji win98 (wielokrotny rozruch), lilo wywala = jakis blad ze nie znajduje
wejscia do partycji czy jakos tak....w kazdym badz = razie nie dziala, ale za
to mam pytanie odwrtone : co i jak w pisac w boot.ini = (windowsowym) by
uruchomic linuxa z tego loadera (linuxa mam na hdb7) = windowsy sa na
hda1(win98) i hda5 (winxp) tylko ze w tym loaderze = jest to jakos inaczej
zrobione, wiec jesli ktos ma jkis pomysl....