[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Ograniczenie ssh wychodzacego

From: KAdzbi <kadzbi@ksieze.org>
Date: Thu May 01 2003 - 13:50:48 CEST
[slacklist] Re: Ograniczenie ssh wychodzacego

Tak wiem ze mozna to zrobic iptables ale po to sie = pytam na grupie zebym nie
musial manuala przekopywac !!! Po jaka cholere = mialbym wysylac tego posta
gdybym nie oczykiwal jakiegos gotowego rozwiazania?? = Jak zakaze ruchu na
port 22 to lipa bedzie, bo to mi nie wyeliminuje ssh =
przeciez byc na innym porcie. To sie jakos z = host.deny i allow podajrze
robilo, tylko z tego co mi wiadomo to dotyczy = polaczen przychodzacych :(