[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Re: 100 pytań do...

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Sat May 03 2003 - 12:50:16 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: [slacklist] [slacklist] Re: 100 = pytań do...

> NEo+ ma wieksza awaryjnosc od internetdsl. Mam = paru znajomych, ktorzy
mieli
> na poczatku problemy, ale w koncu tpsa dala rade = ;) Dowiedzialem sie ze
duzo
> reklamacji bylo na neo, ale ja gdybym mial kase = to bym zalozyl.

To ze neo+ miala problemy to ponoc sytuacja = przejsciowa. u mnie np neo+
montuja od 2 tyg (znaczy w moim miescie) a dsl = jeszcze nie zaczeli (maja
zaczac w przeciagu tygodnia - czytaj z = miesiac).  Z tego co wiem to na 15
instalacji bylo w 2 tyg 3 skargi na dzialanie, = zobaczymy jak zaloza wiecej
tych lacz co sie bedzie dzialo.

Pozdroffka.