[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

dalej nic...

From: Luk <staf@o2.pl>
Date: Mon May 05 2003 - 13:08:02 CEST
[slacklist] dalej nic...

w dhcpd.conf przydzielilem ip statyczne tylko dla 4 = kompow, maskarada jest ustawione rowniez dla nich tylko (pakiety sa = przepuszczane rowniez tylko dla tych 4-ech kompow - reszta jest DROP). u = nas w sieci jest 2 bramy, jesli ktos przepnie sie na moja to i tak ma = net mimo iz nie ma wpisanego w dhcd.conf, ani nie ma dla niego = maskarady, jak to zablokowac ? jak zrobic by ktos po przepieiu sie na = moja brame nie mial mozliwosci korzystania z netu ???