[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: apache i php z paczek

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Tue May 06 2003 - 19:51:11 CEST
[slacklist] Re: apache i php z paczek

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl

On Tue, 6 May 2003, Luko wrote:

> No tak samo jak to kompilowane wedlug opisu ze = zlobka czyli
> wcale nawet prubowalem z tymi ruznymi php.ini co = sa i nic. A
> nie chce znowu kompilowac tego apache i php bo = to troszke
> czasu zajmuje a na dodatek puzniej nie da sie = odinstalowac
> tak jak normalne paczki.
>
> Jak cos to bym prosil o jakies wskazowki na = temat
> konfiguracji tego php`a. Nawet nie wiedzialem ze = to sie
> konfiguruje, wtedy kompilowalem i dzialalo tak = jak trza....
>
> Co dziwne ja swojego posta nie dostalem ale =
> powyzszego posat jako zalacznik z wirem - cos = nie bardzo tu
> [...]

<?php phpinfo() ?>
powinno pokazac gdzie plik php.ini jest/powinien = byc... moze masz nie tam
gdzie trzeba ow plik. Staraj sie czytac komentarze do = opcji w tym pliku i
wtedy napewno dobrze skonfigurujesz go sam. Ja nie = pamietam juz
wszystkiego wiec Ci nie podam gotowca. Sprawdz czy = apache nie dziala
czasem w srodowisku chroot, bo jak tak to masz troche =
Pozdrawiam,