[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: pl-console , pl-xwindow, manuale_pl

From: Jacek <sydalg@ekoplyta.pl>
Date: Wed May 07 2003 - 18:46:08 CEST
[slacklist] Re: pl-console , pl-xwindow, manuale_pl

Użytkownik sed napisał:
> Problem przedstawia sie następująco.
> Zrobiłem wszystko zgodznie z instrukcją = umieszczoną na stronie http://www.slackware.com.pl/p= orady dotyczącą pojawienia się polskich znaków w konsoli, = oraz języka polskiego w X-window. Niestety mimo tego. że wszystko = jest zrobione zgodnie z opisem, nadal nie mam polskich liter.. może = ktoś ma inny opis, lub opis umieszczony na w/w stronie nie dotyczy = Slackware 8.1 Prosze o odpowiedź/pomoc. Z góry dzięki.

> Pozdrawiam, sed.
>

> .

Z opisu wynika że nie masz dopisanych ścieżek =
polskimi fontami w  pliku : = /etc/X11/XF86Config
w sekcji :  Section "Files" = Konfiguracja klawiatury  inną stosuję plik
.Xmodmap podany przez kolegę na liście. Robi co = ma robić, jak potrzeba
to podeślę XF86Config i .Xmodmap. Pozdrawiam = Ja...cek