[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: polski gnome 2.2?

From: Radek K. <krasm@wp.pl>
Date: Thu May 08 2003 - 09:33:41 CEST
[slacklist] Re: polski gnome 2.2?

----- Original Message -----
From: Polesek <polesek@autocom.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Wednesday, May 07, 2003 9:49 PM
Subject: [slacklist] polski gnome 2.2?

> czy dobrze mi sie wydaje, ze gnome 2.2 nie ulega = poki co spolszczeniu?

Mi dal sie spolszczyc ale tylko gdy logowalem sie = przez X
Gdy startuje X'y z konsoli mam tylko w wersji En i = nie wiem gdzie to zmienic
jezyk, a poprzednie (Polskie) ustawienie jezykowe = znika.
Tak samo nie wiem gdzie jak ustawic aby pozycje i = ksztalt okna w systemie
były zapamietywane, w poprzednich wersjach
'czek' z ta opcja byl gdzies w jakims kontrol center =
pulpitu a teraz nie moge tego znalezc.

Pozdrawiam
Radek K.