[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

syslog bylo minelo

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Fri May 09 2003 - 00:30:41 CEST
[slacklist] syslog bylo minelo

Witam

Syslog mnie denerwowal bo w /var/log/messages
i/var/log/syslog mialem taki syf ze nic nie dalo sie = znalezc
glownie przez dhcpd sambe itd - w sumie to = najbardziej mi
psulo obraz logow wiec w syslog.conf dopisalem tam = gdzie
trzeba i jak trzeba smbd.none nmbd.none dhcpd.none. = Obiaw
tego jest taki ze rzeczyiscie wpisy do logow z = tych
programow zniknely, ale co gorsza od kilku dninic tam = sie
nie zapisalo w nich, choc byl restart, czy chociazby = nowe
wpisy odnosnie domeny itd - a to wszystko powinno = tam
siedziec a logi jednak sa puste... i teraz kurde nei = wiem co
zrobic miec syf w logach i logi czy niemiec nic - bo = tak
swoja droga to logi to dobra rzecz....

A tak dokonalem wpisow:
*.warn;\

smbd.none;nmbd.none;authpriv.none;cron.none;mail.none;news.n
one -/var/log/syslog

*.info;*.!warn;\

dhcpd.none;authpriv.none;cron.none;mail.none;news.none  = -/va
r/log/messages

Dzieki za pomoc, a moze raczej za uratowanie =
informacji w logach :D