[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: iso i nagrywanie

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Fri May 09 2003 - 20:56:00 CEST
[slacklist] Re: iso i nagrywanie

> Witam,
>    na wstepie przepraszam za 2 = prawie puste maile. Mam takie pytanie czy
> da sie zamontowac obraz .iso tak zeby = przegladnac go i ewentualnie cos
> z niego przegrac. I drugie pytanie, czy jest = jakis program do
> nagrywanie pod slackware 9, bo podczas =
> takiego ale nie zapamietalem nazwy.
>
> Z gory dzewkuje za odpowiedz
>
> Pozdrawiam
>
> --
> Grzegorz Bieniasz

Czesc

Jak najbardzie da sie zamontowac obraz iso. Musisz = miec wkompilowane w
jadro loopback, potem poleceniem:

$ mount -t iso9660 -o ro,loop=/dev/loop0 obraz.iso = /mnt/obraz

montujesz obraz iso.

Program do nagrywania plyt nazywa sie 'cdrecord' i = jest napewno w
dystrybucji paczka.

Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl