[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

cbq - jak to ugryzc

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Sat May 10 2003 - 17:30:51 CEST
[slacklist] cbq - jak to ugryzc

Witam

    Skompilowalem sobie kernelka z cbq =
to ugryzc, bo poraz pierwszy mam w sumie z tym do =
Jak zaczolem o tym czytac to sie troche przerazilem = bo jak
dla mnie jest to skomplikowane.
    Kazdy ma ten problem u sioebie w = sieci kazaa edonkey dc
i tympodobne chcialbym im ograniczyc transfer = powiedzmy na
takiej zasadzie ze: edonkey dc kaza itd lacznei = mialyby
wyciete pasmo powiedzmy 20KB/s (chyba starczy) ale na = takiej
zasadzie ze jak ktos z tego korzysta to ta = regula
funkcjonuje ale jak nie ma osoby co by z tego = korzystala to
te 20KB/s liczy sie do ogulnego transferu tzn nie = jest
wydzielone. Gluwnie rozchodzi mi sie o ograniczenie = p2p bo
smiesznie jest jak nie idzie wejsc na google albo = pingi na
wp.pl sa po 1000 do 1500 a czasmai i wyzsze...

Z góry dziekuje za pomoc...

-- Luko --

Registred Linux User: 309147