[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: mplayer

From: Jacek <sydalg@ekoplyta.pl>
Date: Sun May 11 2003 - 13:04:08 CEST
[slacklist] Re: mplayer

Użytkownik Kermes napisał:
>     Czesc...
>         = Nie wiem jak w Mplayerze ustawic aby wyswietlal mi napisy.. Mam
> odpowiednia czcionke w odpowiednim katalogu = ***/mplayer/fonts/ i niezaleznie
> od tego czy plik *.txt ma taka sama nazwe jak = film i czy odpalam mplayera z
> opcja -sub, to nie chce mi to dzialac... Moze = wynika to po prostu z tego ze
> robie cos nie tak, bo linxem bawie sie od = niedawna, ale poki co brak mi
> pomyslow. Moze ktos z Was ma jakis = koncept?
>
>     Pozdrawiam
>

> .

Ja mama swoje w katalogu: = /usr/local/share/mplayer/font, w tym katalogu
pliki font.desc iso-xxx-a.raw,iso-xxx-b.raw
osd-xxx-a.raw,osd-xxx-b.raw odpalam w katalogu z = filmem np. mplayer
*.avi -sub *.txt i jak są pliki z tekstem w = formacie zrozumiałym dla
mplayera to są wyświetlane. Podczas rozruchu = mplayer krok po kroku
wypisuje co robi ( jak mu format pliku nie pasuje to = poinformuje).
Akcetpowany przez mplayera jest format: mikrodvd. = Pozdrawiam Ja...acek