[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

shaperd, cbq

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Sun May 11 2003 - 17:34:32 CEST
[slacklist] shaperd, cbq

Witam

Znalazlem sobie taka fajna zabawke do cbq i niestety = mam
problem, moze nie z samym programem, skryptem czy = jakby to
nie nazwac. Szlak mnie trafia z tym przeliczaniem = jednostek.
Mam DSL`a 512 tylko ze 512 Kbit`ow i chyba 128Kbit`ow = na
wyjsciu bo to asynchroniczne - chyba ze sie myle. I = szlak
mnie tafia jak to wszytsko poprzeliczac na bity = wystarczy
pomnozyc przez 1024. Moze ktos ma namiary na = jakies
kaluklator jednostek co by mi w tym pomogl bo jak tak =
edzie to sobie wlosy z glowy powyrywam. Prosilbym = takze o
pomoc ludzi co korzystaja z tego ustrojstwa (mile = widziane
gg), bo cos chyba zle robie ale nie wiem =

-- Luko --

Registred Linux User: 309147