[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

shaperd - pomocy....

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Mon May 12 2003 - 22:01:53 CEST
[slacklist] shaperd - pomocy....

Witam czy ktos sie bawil moze shaperd, albo zna cos = lepszego
byle nie cbq.init. Prosilbym o ewentualna poc albo = wsparcie,
no nie dziala to tak jak bym chcial, bo strasznie = szarpie
lacze tzn raz mam 22KB/s i potrafi mi momentalnie = spasc do
0KB/s jak np przez kwilke nie ogladam stron tzn nie = zmieniam
czy coby tu nie wpisac. Ewentualnie jakie porty =
ignore.0 (jakos tak sie to zowie) zeby nie ograniczac = ruchu
na www gg grach internetowych (bnet, cs quake) - = ogulnie jak
to dopisywac wlasnie uslugi czy porty na nich = pracujace bo
rzeczywiscie www czasem potrafi tak szarpnac ze az = sie
odechciewa cokolwiek robic poniewaz na stronie = pomyslodawcy
na ten temat jest bardzo malo.

Jaka jest hmmm rzeczywista przepustowosc DSL`a 512 = bo
powiedzmy teoretyczna to 512Kbit/s download i = 128kbit/s
upload, a ja potrzebuje do konfiguracji taka co by ja = mozna
nazwac moze skuteczna. Nie chce sie bawic w lstat czy = mrtg.

Bardzo bardzo bardzo (...) dziekuje za = pomoc.....