[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: dc i redirect

From: KAdzbi <kadzbi@ksieze.org>
Date: Mon May 12 2003 - 22:43:36 CEST
[slacklist] Re: dc i redirect

> spoko ale jeśli będe chciał to zrobić na =
>
> pozdroofka demeus

To przekieruj inny port i ustaw DC na ten inny port. = Podejrzewam ze problem
moze byc wlasnie w tym ze przekierowujesz port wewn. = na inny port wewn.
Tymczasem DC musi wiedziec na ktorym porcie ma = siedziec i co ma innym
"klientom mowi" . Chyba jakos tak to jest. = Mi po prostu to dziala. Sprubuj
najpierw na 413 a potem wszystko przenies na jakis =
zadzialac.