Re: SDI + Slackware 8.0

Autor: Jacek (sydalg_at_ekoplyta.pl)
Data: wto 31 gru 2002 - 00:13:47 CET

Użytkownik Konrad Lapsz napisał:
> buehehehehhehehee :)
> Bardzo trafna uwaga... cala Twoja madrosc mozesz sobie usunac usuwajac
> karte sieciowa :)P
> Ja to bym sie nawet pokusil o stwierdzenie ze najpierw jest karta sieciowa
> a potem hdd ... jako systemu tez mozna zbootowac z sieci
>
> pozdrawiam
>
> Konrad Lapsz / harrier ... i'm following the white sublow
> mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
> harrier_at_mak.ant.pl

> .

Właśnie skofigurowałem sobie SAMBĘ i bawię się oglądaniem Farscape pod
Windozą (He He obraz pod linuxem jest lepszy!!!) Po twojej uwadze: są to
nośniki równoważne!!! Choć gdzieś w sieci jądro musi być na dysku aby
można
je było zainstalować, jednak fakt niezaprzeczalny dysk może być jeden,
kart wiele!!!! Pozdrowka Ja....acek