ludzie znajacy sie na perlu

Autor: alien (ufoczysko_at_interia.pl)
Data: pon 30 gru 2002 - 16:05:34 CET

Witam wszystkich po raz kolejny, teraz pytanie moze nie bezposrednio
zwiazane ze Slackiem, ale jak wiadomo Perl ma duzo wspolnego z Linuxem, tak
wiec pytam. Czy znajdzie sie tu ktos znajacy sie na tym jezyku? A mianowicie
ja wiem co i jak, ale poszukuje kogos kto moglby mi pomoc naprawic skrypt
lub napisac go od poczatku. A mianowicie poszukuje kogos znajacego sie na
programowaniu uslug sieciowych, a dokladniej na http. Jest sobie formularz
ktory robi za miejsce wpisania loginu i pass (POST). Chcialbym znalezc kogos
kto pomoze mi napisac skrypt logujacy sie tam (znam log i pass, ale nie moge
tego przejsc w perlu). Bylbym wdzieczny gdyby znalazl sie ktos pomocny,
pytalem juz na wielu forach, itp ale nigdzie nikt mi nie pomogl. Prosze
pomozcie! szczegolowe informacje podam jesli znajdzie sie ktos kto bylby
skory poswiecic mi troche czasu.
_
alien/ThauthiM

OWOCNEGO ROKU 2003 wszystkim przedsiebiorczym osobom
zyczy ENERGIS POLSKA
sponsor Serwisu Nowych Technologii http://nt.interia.pl/