Re: Squid

Autor: Pawel Kuleszynski (pkules_at_poczta.onet.pl)
Data: sob 28 gru 2002 - 22:22:19 CET

> Czesc Mam pewien problem ze squid'em. otoz dziala wszystko OK, zewnatrz
ale
> niedawno zwrocilem uware ze zrzera mi wszystkie zasoby serwerka Oto to
> zobaczylem po wpisaniu komendy "ps aux" :

Ja tez mialem ten problem
ale tylko wtedy gdy squid mial prawie pelne lub przekroczony limit objetosci
Cache (mialem 100 a on wywalal do logow ze ma 110 itd.. itp), co pomoglo ?
Skasowalem katalog z cache'm, potem squid -z, squid . I po problemie na
jakies 2 tygonie.

Moze ci to pomoze, pozdrawiam

Pawel Kuleszynski

ps. Sorki za Outlook'a