Re: Squid

Autor: Irek Kot (igrek1_at_poczta.onet.pl)
Data: sob 28 gru 2002 - 16:39:20 CET

wlasnie to dziwne jest bo zaraz po starcie serwera jest tak samo, nawet jak
"zabije" squida i odpale go ponownie mam to samo ! Co jest ??
w sumie to mi to nie przeszkadza ale przez to jak sie chce opolaczyc z
serwerkiem przez ssh to czekam w sumie z 10 sek a wczesniej bylo to
natychmiastowe. NIe wspominajac juz o ftp, wszystko jest wolniejsze!

Masz dosc placenia prowizji bankowi ?
mBank - zaloz konto
http://epieniadze.onet.pl/mbank