Re: (No subject)In-Reply-To: <20021226170242.2EAF9BFA9@rekin.go2.pl>

Autor: Konrad Lapsz (harrier_at_disgust.wariaci.net)
Data: pią 27 gru 2002 - 16:42:27 CET

jak nie instalowales zadnych FTP daemonow to jak sie ma klient polaczyc?
do czego? zainstaluje ProFTPd i pozamiatane ... o ile masz otwarty
odpowiedni port ale zakladam ze tak

pozdrawiam

Konrad Lapsz / harrier ... i'm following the white sublow
mailto: harrier_at_disgust.wariaci.net
         harrier_at_mak.ant.pl