Re: ISDN

Autor: lehre_at_tlen.pl
Data: czw 26 gru 2002 - 20:20:10 CET

re, stary to poprostu mowi ze nie masz isdn4k-utils zainstalowane,
poczytaj najpierw w necie cos o isdnie pod linuxem a potem zadawaj
konkretne pytania, lista nie jest chyba po to zeby tlumaczyc
wszystko od poczatku... ;) pozatym twoj problem jest zbyt prosty i
nikomu nie chce sie tlumaczyc ;)
mowie jeszcze raz:
skompiluj dobrze jajko, w /etc/lilo.conf zmien /boot/vmlinuz
na /vmlinuz, i daj polecenie lilo, potem zainstaluj isdn4k-utils i
potem to co wczesniej mowilem; pokombinuj, szukaj w necie, nie licz
na nikogo pomoc.....takie zycie, a tak apropos to wysylaj juz maile
na mnie: lehre_at_tlen.pl zeby ludzie sie nie denerwowali, hehe ja tez
kiedys tak wkurzalem ;)

pozdrawiam i czekam na konkretny list