Jeszcze raz ISDN

Autor: Michał Gottlieb (raven729_at_wp.pl)
Data: śro 25 gru 2002 - 19:07:10 CET

-------Original Message-------

From: slacklist_at_slackware.com.pl
Date: 24 grudzień 2002 13:27:49
To: slacklist_at_slackware.com.pl
Subject: [slacklist] Re: ISDN

no sory, nie zauwazylem co tam jest ;)
zrob tak jak ci mowilem, modprobe hisax type=36 i bedzie
dzialac, oczywiscie
najpierw skompiluj jajko (jesli jest to nowo zainstalowany slack
to te
moduly juz sa) i isdn4k-utils musi byc.....potem skonfiguruj:

/etc/ppp/ioptions :
debug
/dev/ippp0 /dev/ippp1
user ppp
#name ppp
mru 1500
mtu 1500
+mp
#ipcp-accept-local
ipcp-accept-remote
noipdefault
-vj -ac -pc
defaultroute

i utworz jakis skrypt uruchamiajacy polaczenie np:

#/bin/sh
isdnctrl addif ippp0
isdnctrl pppbind ippp0 0
isdnctrl addphone ippp0 out numer_dostępowy
isdnctrl addphone ippp0 in własny_numer_tel
isdnctrl eaz ippp0 własny_numer_tel
isdnctrl huptimeout ippp0 0
isdnctrl secure ippp0 on
isdnctrl l2_prot ippp0 hdlc
isdnctrl l3_prot ippp0 trans
isdnctrl encap ippp0 syncppp
ipppd /dev/ippp0 /dev/ippp1 &
sleep 1
isdnctrl dial ippp0
sleep 10
ifconfig ippp0 up
route add default ippp0

ten skrypt powinien nawiazac polaczenie jednym kanalem 64kb, ale
mozesz
rowniez korzystac z dwoch kanalow, skrypt jest podobny....

ale tak jak mowilem, nie przyda ci sie to jesli nie masz
skonfigurowanego
modemu, skompiluj jajo, zaladuj odpowiednie moduly, na razie nie
korzystaj z
driverow microcomu, sprawdz czy na sterach z jadra pojdzie....
pozdrawiam

--
Piotr Leśniak #

LUKAS e-Konto PRO. Wysokie oprocentowanie, 1000 darmowych bankomatów,
internet, telefon, placówki. Załóż konto http://lukasbank.pl