ISDN

Autor: RAVEN (raven729_at_wp.pl)
Data: pon 23 gru 2002 - 19:41:28 CET

mam wielka prosbe...=0D
moglby mi ktos bardzo dokladnie wytlumaczyc jak zaisntalowac ISDN na linu=
xie
?=0D
system: Linux Slackware 8.1=0D
ISDN: Microcom ISDN Porte Internal=0D
bylbym naprawde bardzo wdzieczny bo nikt nie wie jak to zrobic, a jesli n=
ie
zainstaluje to bede skazany przez dluuuzszy czas na wingroze.. nawet sobi=
tego nie wyobrazam...=0D
problem jest taki ze sterowniki do tego modemu to same pliki textowe bez
zadnej instrukcji i nie mam pojecia co z nimi zrobic... sterowniki sa na =
www
microcom-ce.com=0D
najlepiej prosilbym was o sciagniecie tych sterownikow ( 50 KB ) i
obejrzenie.. moze ktos bedzie wiedzial co z nimi zrobic...=0D
i jak zainstalowac isdn4k-utils ?=0D
jesli probuje sie polaczyc to pokazuje mi sie wiadomosc ze nie moze odnal=
ezc
pliku /dev/isdnctrl=0D
co mam zrobic ? prosze o pomoc...

-- Binary/unsupported file stripped by Listar --
-- Err : No filename to use for decode, file stripped.
-- Type: image/gif