Re: ARP?

Autor: Tomasz Jakub Skrynnyk (skrynnyk_at_post.pl)
Data: pon 23 gru 2002 - 05:28:23 CET

Użytkownik Jacek Kotlinski napisał:
> wpisujac polecenie: ip_arp restart dostaje taki blad:
> Removing static arp records: SIOCDARP(pub): No such file or directory
>
> Adding arps records:
> SIOCSARP: Invalid argument
>

> mial moze ktos juz taki problem?
> o co tu chodzi, jezeli wiecie pomozcie mi go, prosze rozwiazac???

No, jest przecież wyraźnie napisane! :))) Nie masz pliku, którego szuka
skrypt (ten szuka akurat /etc/hosts.arp). Potem chce wykonać instrukcje
(dodać tablice), do których potrzebuje parametrów z tego pliku, ale
ponieważ nie ma tego pliku (ma błędy), też nie może tego zrobić... I
tak w kółko macieju!
Sprawdź czy masz plik /etc/hosts.arp, a potem zobacz czy masz w nim
prawidłowe wpisy. Ten skrypt wymaga, aby w linii było tylko:
ip_usera MAC_jego_karty
Jeżeli jednak linia zaczyna się od '#', to skrypt ją ignoruje (traktuje
jako komentarz), ale nie wstawiaj żadnych pustych linii, ani komentarzy
nie zaczynających się od początku linii.

Pozdrawiam
Tomasz Jakub Skrynnyk

--
"Nasze namiętności często stają się naszym nieszczęściem."
(Zygmunt Freud)