staroffice+adabas

Autor: kesser (kesser_at_wp.pl)
Data: czw 19 gru 2002 - 09:22:20 CET

Zainstalowałem sobie Staroffice 5.2 PL i Adabasa. Przy próbie założenia bazy danych niby wszystko jest ok ale jak klikam ok to pisze że dany użytkownik nie mógł połączyć się z serwerem baz błąd zdaje się 813 zresetuj serwer.
Tworzy w katalogu SO plik o nazwie jak podałem ale nie mogę pracować na bazach danych.
System to slack 8.1 co jest przyczyną że nie mogę ruszyć tego tandemu?
Najpierw był problem że wogle nie było widać adabasa ale wg. readme ustawiłem dane w pliku bash_profile i już nie pokazuje że nie może znależć serwera adabas.
kesser_at_wp.pl